منتديات زيت و زعتر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات زيت و زعتر

برامج ميج33 , برامج جوالات , برامج كومبيوتر , برامج طرد ميج , برامج فلود ميج , برامج هكر وسرقة نكات ميج , برامج مشروحة , برامج كيكر , همسات القلب , mig33

الرئيسيةالمزيد والمزيد Emptyأحدث الصورالتسجيلدخول
شركة نسيم الكون لإنتاج الألبسة الولادية عالية الجودة http://www.nasimalkon.com
اعلان : كل ما يكتبه الأعضاء يعبر عن العضو نفسه وليس عن الإدارة بشكل عام
اعلان : لوضع اعلان هنا يرجا الأتصال على الرقم :00963947158259
ترقبو كل جديد من شروحات برامج طرد mig33
الان منتديات زيت وزعتر على الروابط التالية www.baraa.jordanforum.net = www.mig33-mig.co.cc = www.nmig.tk
للتصميم والطباعة ( قوالب طباعية ، افلام تطريز ،البومات وكتلوجات طباعة ، برامج تطريز وتفصيل ، دورات في الطباعة و التطريز ) اتصال على الرقم 00963/988420016
تصميم ابنية وفيلات ثلاثية الابعاد وتصميم ديكور داخلي دورات لطلاب كلية هندسة العمارة اتصال على الرقم 00963/988420016

المزيد والمزيد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سكون الليل
عضو ذهبي

عضو ذهبي
سكون الليل

الابراج : الثور
المساهمات : 175
بلدي : سوري
المزاج : جراح لا تنتهي

المزيد والمزيد Empty
مُساهمةموضوع: المزيد والمزيد   المزيد والمزيد Icon_minitimeالإثنين أغسطس 02, 2010 12:23 pm

مرة اربع صعايدة داخلين امتحان فجلهم سؤال فى الامتحان وهو كام
عدد ارجل المعزة فكلهم سألو صاحبهم حسنين وما كنش بيرد عليهم فالما خلص
الامتحان قالولو انتا ما قولتيلناش لية قالهم المراقب كان جنبى ومعرفتيش اطلع
المعزة
مالي علاقة
-------------------------------------------------
صعيدى راكب تاكسى السواق نزل يحيب علبة سجاير لاقاة خلع عصاية
الفتيس سالة لية خلعتها قلة شفتك عمال تلخلخ فيها قلت لما اشلهالك علشان متتعبش خراس بقا
تلاته اندال اتفقوا يشوفوا مين اكتر نداله الاول شاف راجل عجوز
عايز يعدي الشارع مسك ايده و سابه في نصف الشارع واتاني عداه وضربه
التالت ضحك وقال انا اكتر نداله الراجل ده يبقي ابويه
واحد بلدياتنا كان قائد فى الجيش و قدامه أربع صفوف عساكر ....واحد
من العساكر عطس..القائد سأل أول صف مين اللى عطس محدش رد فتح عليهم
النار قتلهم كلهم
و بعدين سأل الصف التانى مين اللى عطس محدش رد ..راح فاتح النار عليهم
و إدور على الصف التالت قام واحد خاف و قاله انا اللى عطست ياباشا...قاله
القائد يرحمكم الله pirat
=============================================
اتنين مساطيل سايقين عربيه واحد بيقول للتانى حاسب هنخش فى الشجره والتانى منفض اله حاسب ياعم والتانى
ولا فى دماغه يا عم حاسب المهم خبطو فى الشجره الاولانى اله مش التلك حاسب هنخبط فى الشجره التانى رد عليه اله ايه يا عم مش انتا الى سايق !!
واحد كسلان أتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قاله
نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم يا جدع
مرة واحد قهوجى اشترى تاكسى طلع الكراسى برة المزيد والمزيد 513142
مرة اتنين صعايدة ميتين من الجوع واحد قاله عاوز تاكل قالوا ايوة قالوا تعال معايا قالوا
لالالالا روحت انت .. قاله تعالى بس و مكلش دعوة .. قاله ماشى.. راحوا اكبر مطاعم فى مصر راح نده على الجرسون طلب كل حاجة لحم وملوخية ويبص تحت الترابيزة لقى فار قتل الفار وحطه على الملوخية وزعق انتم عاملين ملوخية بالفران انا هبلغ عنكم وخلاص من الحساب راح لزميلوا قالوا انا عملت كدة .. يلا بقى قلدني .. راح التانى يعمل زيه و طلب كل حاجة وعند الملوخية الجرسون قالوا معنديش ملوخية.. الصعيدى قالوا ابة امال احط الفار دة فين !! المزيد والمزيد 812363 المزيد والمزيد 41996
مرة البوليس كبس على ناس بيشموا ومعاهم ولد صغير فالظابط بيقولة
ويا ترى الشمام الصغير اسمة اية؟ قالة كنتالوب المزيد والمزيد 513142
---------------------------
شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟ المزيد والمزيد 513142
مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!! المزيد والمزيد 513142
لية الديك عندة زكام ؟علشان متجوز فرخة مجمدة
بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا المزيد والمزيد 513142 المزيد والمزيد 412508
--------------------------
واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش المزيد والمزيد 513142 المزيد والمزيد 90512
-------------------------------
مرة مجموعة مساطيل بيكتبوا محاضرة مع دكتور كل مايمسح السبورة يقطعوا الورقة . المزيد والمزيد 90512
-----------------------------
مرة واحد نزل بسين طلع بصاد --- مرة واحد راح عزة رجع سلوى مراته قالتله :عزيت؟ قالها :لا على السمن (bbbml/
معلم لغة عربية قال : وقفت السيارة فى المكان الممنوع ...ثم سأل أحد التلاميذ أن يعرب كلمة السيارة فقال التلميذ: فاعل مرفوع بالرافعه المزيد والمزيد 90512
--------------------------------
مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين
المزيد والمزيد 549169
مدرس حساب سأل طالب لو كان علي أبوك دين 1000جنيه و مطلوب انه يسدده علي 10 أقساط ها يدفع كام في كل قسط؟ رد الولد مش هايدفع ولا مليم ... فقال المدرس : اقعد يابني ده انت مش فاهم الدرس كويس... فرد الولد : ده انت إللي مش فاهم بابا كويس يا أستاذ
----------------------------
واحده ست مسكت حرامى فى المطبخ ،فقالت لابنها روح إنده ابوك من على القهوة.... جه ابوه ، ولما فتح المطبخ لقي الحرامي صغيّر فقال له انت اسمك ايه؟ قالوا كريم ،فقعد يضرب فيه لحد ما عجنه .... تاني يوم الست بتفتح باب المطبخ لقيت حرامي قالت لابنها روح يا وله نادي ابوك من على القهوة جه الراجل ولما دخل المطبخ لقي واحد طول بعرض ....... بص لمراته وقال لها امال فين كريم ؟!!!
-------------------------
صرصار ندل عزم 4 اصحابه علي الغدا ولما اتجمعوا كلهم ... شد عليهم السيفوووووون المزيد والمزيد 513142
-------------------------
واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه
----------------------------
واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين "
سكون الليل
عضو ذهبي

عضو ذهبي
سكون الليل

المزيد والمزيد Empty
مُساهمةموضوع: رد: المزيد والمزيد   المزيد والمزيد Icon_minitimeالخميس أغسطس 12, 2010 5:35 am

حد يشلف ضحكه بطرقو ههههههههههه
mias90m
عضو ذهبي

عضو ذهبي
mias90m

الابراج : السمك
المساهمات : 198
المزاج : مزمز مرندا عالبرندا

المزيد والمزيد Empty
مُساهمةموضوع: رد: المزيد والمزيد   المزيد والمزيد Icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 3:25 am

هاهاهاهاهاهانياهاي المزيد والمزيد 666599 المزيد والمزيد 195400
mias90m
عضو ذهبي

عضو ذهبي
mias90m

الابراج : السمك
المساهمات : 198
المزاج : مزمز مرندا عالبرندا

المزيد والمزيد Empty
مُساهمةموضوع: رد: المزيد والمزيد   المزيد والمزيد Icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 3:26 am

كخكخكخكخكخكخكخكخكخخكخكخكخكخكخكخكخكخكخكخكخ يحرق حريشك //nndfda//
سكون الليل
عضو ذهبي

عضو ذهبي
سكون الليل

المزيد والمزيد Empty
مُساهمةموضوع: رد: المزيد والمزيد   المزيد والمزيد Icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 4:13 pm

ههههههههه كمان مشكور حبي قرفان

المزيد والمزيد
صفحة 1 من اصل 1